Postępowanie w przypadku reklamacji produktu
Cześć!
Jeśli chcesz zareklamować towar, przeprowadzę Cię przez formalności.
Postępuj według poniższych instrukcji:
- Napisz do nas na SwagReklamacje@gmail.com, aby przedstawić nam co dokładnie stało się z produktem.
- Jeżeli możesz wykonać zdjęcie, ukaż proszę wadę produktu i wyślij je nam, usprawni to proces reklamacji.
- Pamiętaj, że masz 2 lata od daty zakupu, aby złożyć reklamację.
- W przypadku reklamacji (zależnie od przypadku), możemy zaproponować:
- naprawę wady,
- wymianę na nowy produkt,
- zwrot środków.
- Reklamowane towary należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem oraz zapakować z rachunkiem i formularzem reklamacyjnym, który znajduje się na drugiej stronie.
- Koszty wysyłki reklamowanego towaru, a także wysyłkę przedmiotu naprawionego bądź nowego zapłaci Swagdetailingshop.pl.
- Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- W przypadku, gdy przy zamówieniu została wybrana opcja „przedpłaty”, środki zostaną zwrócone na ten sam rachunek (chyba, że w formularzu wskażesz inny numer konta).
- Warunki reklamacji produktów wysłanych za granicę ustalane są indywidualnie z Klientem.
Zwrot prosimy dokonać na poniższy adres:
